טיפים ליצירת פלייר איכותי שיכניס הרבה כסף לעסק
פליירים הם אחד הכלים הפופולריים ביותר לשיווק עסק או מוצר. ניתן להשתמש בהם לפרסום וניהול של אירועים וניתן גם לפרסם באמצעותם מבצעים ומוצרים שיש לעסק שלנו להציע. במאמר הבא נסביר מה זה פלייר, איך אפשר להשתמש בפלייר, מהו הגודל המומלץ לפלייר טיפוסי ואיך ליצור פלייר מקצועי שמביא תוצאות.
איך לבנות אתר בחינם בשעה וחצי?
יש לי הצעה מעניינת עבורך, יצרתי הדרכה מלאה של למעלה משעה וחצי שתלמד אותך איך לבנות אתר מ-0 בחינם כולל רכישת אחסון ודומיין. נשמע מעניין? אשמח לשלוח לך אותה למייל.
✓ על ידי מילוי הטופס אני מאשר/ת קבלת טיפים, מדריכים בחינם וחומר פרסומי למייל
מה זה פלייר?
פליירים היו חלק חשוב באסטרטגיית השיווק מאז המצאתם בשנת 1872. הם חוללו מהפכה באופן שבו אנשים מתקשרים עם עסקים ומוצרים. קיימים פליירים סוגים שונים של פליירים המודפסים על סוגים שונים של ניירות אבל בדרך כלל הסוג הנפוץ של הנייר לפליירים הוא נייר מסוג כרומו בעובי המשתנה לפי הבחירה של הלקוח המבצע הזמנה לפלייר.
תחשבו על זה כגרסה לא מקוונת של פוסטים ברשתות החברתיות. הם קלים לנשיאה ולשיתוף עם אחרים, וזו הסיבה שהם משמשים לעתים קרובות כל כך למטרות פרסום או מסעות פרסום. פליירים יכולים לשמש גם כהזמנות לאירועים, תוכניות לאירועים, קופונים, הכרזות, הנחות, סקרים וכו '…
פליירים הם צורת הפרסום הנפוצה ביותר במדינות רבות. בדרך כלל מחלקים אותם ברחוב, שולחים בדואר לבתים או משאירים אותם במקומות ציבוריים מסוימים. כיום, הם משמשים גם ככלי שיווקי לעסקים, כמו גם דרך יעילה להפיץ חדשות ומידע על אירוע.
מעבר ליכולת לשווק בצורה טובה את העסק באמצעות פליירים ולהגיע לקהל הקרוב לבית העסק, השימוש בפליירים יסייע גם בעת בניית מיתוג לעסק מאחר והוא מאפשר ליותר ויותר אנשים להכיר את העסק שלכם ובכך עוזר לכם לבנות מותג איכותי יותר.
דרכים לשימוש בפליירים
פליירים הם סוג של פרסום שבדרך כלל מודפס בכמויות גדולות. הם משמשים בחנויות לקידום מוצרים או שירותים. כאשר אנחנו מדפיסים את הפליירים בכמות גדולה נרצה גם לחלק אותם לכמות גדולה של אנשים ומתחת ניתן לראות כמה דוגמאות שבהם תוכלו לחלק את הפליירים.
ניתן להשתמש בעלונים בצורות הבאות:
פרסומת: ניתן למסור אותם בתערוכה או באירוע ולחלק אותם לאנשים ברחוב.
חדשות: ניתן להפיץ חדשות על מחאה או עצרת בעלונים שאנשים יכולים לחלק לשכניהם או להעלות במקומות ציבוריים שונים.
שיווק: ניתן לחלק פליירים עם מודעות למבצעים באירועים כגון קונצרטים ומשחקי ספורט.
דואר: ניתן לשלוח את הפליירים בדואר ישראל או אפילו לחלק אותם לתיבות הדואר של בניינים כמו שהיו עושים בעבר בכמויות גדולות.
גודל של פלייר
גודל העלונים תלוי בגורמים רבים כמו מטרת הפרסום, קהל היעד, מגבלות התקציב. מתחת תוכלו לצפות במספר קווים מנחים כלליים לעיצוב פליירים בגדלים שונים:
כאשר אתם רוצים להדפיס פלייר עם נוכחות גודל A4 יעזור לבצע זאת בצורה הטובה ביותר. למי שלא יודע מה זה גודל A4 אז מדובר על דף בגודל של המדפסת הביתית שלכם ובדרך כלל זה הגודל המרבי שבו נשתמש עבור הדפסת פליירים.
הגודל הנפוץ יותר לפליירים הוא גודל A5 והפעם מדובר על גודל שמהווה חצי מעמוד A4 שכפי שציינו מעל זהו חצי מדף של מדפסת ביתית. גודל זה הוא הגודל הנפוץ ביותר מאחר והוא לא יותר מידי מסיבי וניתן לחלק אותו בקלות.
וכאשר מדובר על פלייר קטן שכל המטרה שלו היא לפרסם הודעה אחת קטנה ניתן גם להשתמש בפלייר מודפסת בגודל A6 ולחלק אותו בצורה קלה. ככל שהפלייר קטן יותר בדרך כלל המחיר שלו יקטן בהתאמה.
טיפים ליצירת פלייר
פליירים הם צורת הפרסום הפופולרית ביותר. הם דרך מצוינת לקדם מוצר או שירות בתקציב נמוך. הדרך הטובה ביותר ליצור עלון שמושך את העין היא על ידי הוספת תמונות, ציורים וגרפיקה עליו. עיצוב הפליירים חשוב מכיוון שהוא ישפיע על הצלחת הקמפיין. עיצוב פלייר אטרקטיבי אינו פשוט מכיוון שהוא צריך להיראות מקצועי. להלן כמה טיפים שיבלטו את עיצוב הפלייר שלכם.
הטיפים הבאים יכולים לעזור לכם ליצור עיצוב פלייר יעיל:
- השתמש בתמונות וגרפיקה במקום טקסט במידת האפשר
- הוסף צבע כדי להפוך את העלונים לאטרקטיביים
- כלול פרטים על המוצרים או השירותים שלך שניתן למצוא באתר שלך
- היו יצירתיים בעיצוב, תוך שימוש בצורות ובגופנים
- השתמש בנייר וציוד הדפסה באיכות גבוהה
- וודא שהפריסה שלך מסודרת ומאורגנת
- צור מסר שובה לב
- וודא שיש בו גרפיקה ותוכן מעניין